Site Network: Home | Hitori Blog-a-Tech | Playstation-Nest | About



Em-Pay Group Presentation Video


A video from Em-Pay group presentation.

Apakah Sebenarnya Program Ini?

Program ini merupakan satu gabungan program loyalti EM-PAY dan IPC SHOPPING dimana anda diberi pelbagai ganjaran dalam bentuk diskaun dan juga over-riding komisyen dari penajaan serta perbelanjaan ahli-ahli dibawah rangkaian anda.

Program keahlian Em-Pay ini merupakan satu program pertama di Malaysia yang memberi ganjaran yang lumayan dalam bentuk wang dan pelbagai faedah lain yang diperolehi setelah menjadi ahli. Program ini melibatkan 26 negara sebagai deligasi pertama dan banyak lagi negara yang akan menyusul selepas ini. Dan anda amat bertuah kerana program ini bermula dari Malaysia. Bermakna peluang untuk mendapat downline dari seluruh dunia amat cerah.

Program telah dilancarkan secara rasmi pada 5 Nov 2006 di Genting Highland dan dihadiri oleh delegasi dari seluruh dunia. Pelancaran rasmi ini dilakukan serentak dengan 8 negara lain termasuk China, Thailand, Indonesia, Taiwan, Hong Kong, Singapura, Brunei dan negara penganjur Malaysia. Dirasmikan oleh Timb. Menteri Penerangan Malaysia Dato’ Chia Kwang Chye.

Berminat? E-mel HERE

Posted by フイズ® 10:48 AM  

0 Comments:

Post a Comment